獨家貼士#2 :做DJ,如果怕辛苦怕樣衰的話,我只可以同你講拜拜~

A:入DJ班有咩好?
B:入DJ班真係好好架!
A:點好法啊?
B:超好囉。

嗱嗱嗱,想入DJ班的話,就唔好講埋哂啲咁「行」嘅嘢,唔係只會俾人插。( tips嚟架!)



入DJ班,究竟學到D乜?得到D乜?

1) 識到一班有共同夢想,共同興趣嘅朋友
入到嚟第一日大家根本就唔熟識,但短短數個鐘頭,就可以變到一班識咗好耐嘅老朋友。仲可以廿個人坐埋一台食飯,有傾有講,笑個不停。點解可以咁投契?咪就係因為我地有共同夢想同興趣囉。


2) 想講就講,有嘢就問
DJ班係一個好嘈嘅地方,因為大家都好鍾意發表自己嘅意見。啱啱學寫稿個陣,成日都好驚自己寫得唔好,寫得差,於是就成日捉啲師兄師姐係咁問,請佢地俾啲意見,啲師兄師姐個個都會好樂意幫你,師兄師姐同導師嘅意見,係令你寫稿有進步嘅原因。


3) 寫稿一個POINT就夠
初初寫稿個陣成日都會好貪心,好想係一分鐘耐有幾多POINT講幾多POINT,話你知,咁貪心的話,聽嗰個只會諗究竟你喺度講緊乜,或者係你想講乜啊? (好大TIPS! ),當你上得堂愈耐,聽comment同俾comment得愈多,唔難發現自己嘅改變。


以上就係我入DJ班後嘅得著同感受。

講多句,入DJ班最緊要唔怕瘀,多發問,敢言,多跳出框架,用多啲角度去諗嘢,怕辛苦怕樣衰的話,我只可以同你講拜拜~

2011年新新DJ亞霖 (下圖左一)



一起重溫亞霖的首次登場吧: