獨家貼士#1 :想做DJ?要過第一關好易架咋,最緊要有心思!

想全香港七百萬人都聽到自己把聲(事實上唔知有冇七百個呢 XD),做「新新DJ」就有機會啦!喺度,我唔止可以開咪,做名嘴(haha!我真係想!),識到一班志同道合嘅人,最重要嘅係佢哋令我覺得我之前果廿年一啲都唔平凡,係一個有過去、有故事嘅人!



如果你都想同我一樣,就快啲參加啦!要過第一關好易架咋,最緊要有心思!錄demo諗稿,要記住,你諗到嘅嘢,可能人人都諗到,咁你到底有啲咩可以突出自己?有啲咩係人地冇而你自己先有嘅呢?(我上面俾咗Hints架啦)

最後,如果你真係成功入到嚟,唔好咁開心住,要有收穫,先要付出!哈哈,你要有被虐待嘅心理準備,你第時寫嘅每一份稿,除咗會俾導師阿絹同KK 話之外,仲有成批師兄師姐「俾意見你」,係咪好刺激呢?!

今年八月見^^

2011年新新DJ亞冰 (下圖左二)


一起重溫阿冰的首次登場吧: