獨家貼士#8:好好利用呢60秒!

(編按:雖然此文為去年的作品,但依然有參考價值)

睇完阿羊教你地唔洗CHOK聲,依家就等我EDWIN出招,醒多招比你地,等你地嘅錄音可以突圍而出,成功去到interview!接招啦!


你哋錄音嘅題目就係「你想對這城市說什麼?」,我知你哋好有創意,好關心社會,有好鬼多嘢想講……但如果你哋認為講得越多嘢,就可以成功上位,咁不如慳番啖氣吧啦!

點解我咁講?因為你地錄音嘅時限只係一分鐘!唔係一個鐘,冇可能比你表達到咁多嘢!講得多,只會樣樣嘢講少少,又點表達得好呢?所以呀,如果你地真係想突圍而出,成功上位,就要好好利用依60秒,揀一樣你最想對呢一個城市講,最想同我地分享嘅事,化成錄音寄過嚟啦!

P.S我今次真係冒住生命危險放好多水,希望你哋好好記住啦!!!

2010年新新DJ - Edwin



一起重溫Edwin 的首次登場啦: